Nerazzurri

Mesteri ötös

2017. március 06. 21:41 - PaulPierce34

027042600_1488766249-_20170305ap_inter_v_cagliari_01.jpg

A mérkőzés előtt erősen motiválnom kellett magam ahhoz, hogy leüljek meccset nézni, bevallom töredelmesen a Roma elleni vereség egy kicsit visszavetette a kedvem. De sebaj, találtam én magamnak motivációt. Kapásból megnéztem két Cagliari elleni meccs összefoglalóját és rögtön vérszomjas lettem: Ekdal triplája meg az őszi szégyen meghozta a kedvem egy jóféle szardíniai mészárlásához. Összejött.

Pioli papa két ponton okozott meglepetést számomra: egyrészt újra négy védővel indítottunk, aminek Murillo lett az áldozata, másfelől Joao Mario helyett Banega osztogatott Gagliardini és Kondogbia mellett. Előbbinek nem örültem, utóbbinak viszont még úgy is, hogy a portugál kiskedvenc szívta meg, hogy Banega bizalmat kapott. Az argentin matyiverővel szemben kicsit elfogult vagyok, és nem csak azért mert imádom az albicelestét: mindig képes egy váratlan passzra, lásd Gabriel Barbosa győztes gólját pár hete.
A húzás be is jött: előbb egy remek gólpasszt tálalt Perisic elé, majd gyönyörűen becsavart egy szabadrúgást úgy 20 méterről, mint Beckham, 2-0. Kicsit paráztam is, hogy ha nem találunk be az első félidőben, akkor gázos lehet a vége, de már a meccs első harmadában is több helyzetünk volt, érett tehát a gól. A félidő vége elég érdekes lett, előbb xy majdnem betekerte lehetetlen szögből a szabit (luv u gólbiró) majd kimentem könnyíteni magamon, mondván nincs már veszély. Hát a fenéket nincs, Borriello fejelt követlenül a szabadrúgás után, elég szépen, de teszem hozzá, ez egy védhető fejes volt, de ez van, 1-2.
 
Ettől függetlenül nem aggódtam, pár perc rövidzárlatról volt csupán szó, az első félidőt nagyjából végig domináltuk, nem lehet itt baj- gondoltam. És jól gondoltam, a 47. percben nagyon okosan csavarta be Perisic Icardi labdáját, 3-1 ide, meg lehet nyugodni, miénk a három pont.
Néha azért még felhúztam magam Candreva csetlő-botló megmozdulásain, de különösebben nem volt miért idegeskedni : végig kontroll alatt tartottuk a meccset, volt egy fasza Gagliardini a középpályán, akinek minden megmozdulásán látszott, hogy klasszis matéria, elöl meg Perisic kíméletlen volt. Egyedül Icardi volt kicsit inaktív, mint az utóbbi hetekben  egyébként többször is (amúgy miről beszélek? ő mindig ilyen), de így is betalált: ezúttal beverte a tizenegyest a Cagliarinak. Ősszel kellett volna hülyegyerek, akkor most nem lenne hat pontra a BL!
Gagliardini a végén megrúgta a meccs második legszebb gólját, teljesen megérdemelten, járt neki már egy, főleg egy ilyen szép. 5-1.
Ami  a tabellát illeti, hat pont hátrány az nem kevés, de ne feledjétek: a Napolira nagyon sűrű hetek várnak, és bár az egyik legnehezebb akadályt sikerrel vették Rómában, bőven látok rá esélyt, hogy ledolgozzuk ezt a hátrányt. Főleg, ha végre jól jön ki a lépés egy rangadón, mondjuk pont ellenük, otthon.
MVP: Perisic
komment
süti beállítások módosítása